torsdag den 19. september 2013

190913










Top: H&M / Cardigan: Selected / Gamacher: Monki / Sko: Vagabond

Det her er så mig i dag. Se lige hvor stor min mave er blevet! Det er som om den er vokset helt vildt i løbet af natten, men det kan nok ikke passe. Jeg tror også peplumtoppen snyder lidt, så maven ser større ud end den egentlig er. Det er egentlig ret sjovt at maven ser så forskellig ud, alt efter om man ser mig forfra eller fra siden :) Trøjen er ny, og jeg har stort set ikke haft andet på siden jeg købte den. Den er så dejlig og varm at rende rundt i.

I tirsdags var jeg en tur rundt i byen, hvor jeg fik købt mine første graviditetsbukser og endnu en lækker strik. Glæder mig til at vise jer det. I dag har jeg været på studie hele dagen, og nu skal jeg vist have en hurtig middagslur, så jeg kan være frisk til i aften, hvor jeg skal til fødselsdagsmiddag hos en veninde. Jubii :)

2 kommentarer:

  1. Piiiift hvor er du lækker! :)
    Jeg har den samme strik, den er virkelig rar!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, hvor er du sød, Ida :)
      Det er seriøst den dejligste striktrøje jeg nogensinde har haft!

      Slet