søndag den 8. september 2013

Tid til middagslur


Min kæreste tog det her billede af mig, da jeg netop var vågnet fra en middagslur i sidste weekend. Middagsluren er ofte nødvendig for mig, selvom jeg prøver at holde mig fra den i hverdagene, hvor jeg som regel går tidligt i seng. Jeg forsøger dog at lytte til kroppen og hvile mig, når jeg kan mærke, der er brug for det. De første 10 uger af graviditeten var jeg enormt træt og kunne sove tre-fire gange i løbet af dagen, også selvom jeg havde sovet længe om morgenen. Nu har jeg heldigvis fået mere energi, hvilket er rigtig dejligt!

I dag har jeg været tidligt oppe for at følge min lillesøster til toget. Formiddagen er gået med eksamenslæsning, da jeg allerede har en eksamen på torsdag. Den er heldigvis ikke så omfattende, men jeg er alligevel nødt til at forberede mig til den. Senere kommer min læsemakker og øver opgaver med mig, så jeg må vist hellere få hvilet mig lidt, hvis jeg skal være frisk til det.

Hvad laver I i dag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar