fredag den 13. september 2013

8 farverige bodyer til piger


4. H&M
5. Molo
6. Katvig
7. Hummel
8. Molo

Når man ligger syg, ligesom jeg gjorde i onsdags, er det godt nok svært at lade være med at kigge efter babytøj på nettet. Der er SÅ meget sødt! Som jeg skrev om i det her indlæg, vil jeg gerne forsøge at sætte lidt farve på min baby, når den engang kommer til verden. Jeg brugte derfor lidt af min sygedag på at surfe rundt på forskellige hjemmesider for at samle inspiration. Før jeg køber noget som helst, skal vi dog lige have af vide hvad kønnet er. Vi har valgt ikke at betale os fra det, men derimod vente til misdannelsesskanningen, som skal foretages, når jeg er i 20. uge. Så jeg må væbne mig med tålmodighed en lille måneds tid endnu.

Jeg er ret vild med den sidste body fra Molo. Den er virkelig fin med vaskebjørnemønsteret og de neonfarvede syninger. Den kan købes helt ned til str. 56, så hvis det er en pige, der ligger og hygger sig inde i min mave, kunne det sagtens være et ønske til hende. Hummel bodyen, de to fra Småfolk og nr. 6 fra Katvig er virkelig også søde. Men ja, det er de jo faktisk alle sammen :) Hvilken en er jeres favorit?

Jeg har også forberedt et indlæg med drengebodyer til jer, og der er virkelig også mange fine. Der er links til de forskellige bodyer under billedet, hvis det har interesse.


Min weekend skal bruges sammen med mit semester. Vi skal på hyttetur og planlægge vores revy, som vi skal opføre i november måned. Det er en fast tradition på Tandlægeskolen, at 9. semester laver revy, og i år er det så blevet vores tur. Jeg tror det bliver en sjov weekend :) Hvad skal I lave?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar