lørdag den 14. juni 2014

3 måneder


Gunnar fylder 3 måneder i dag, og jeg forstår ikke helt hvor disse tre måneder er blevet af. På den anden side føles det som om, at Gunnar altid har været her. Jeg kan næsten ikke huske, hvordan det var, inden han kom til verden. Jeg elsker ham simpelthen så højt, og jeg kan stadig blive helt rørt, når jeg tænker på, at mig og Henrik har lavet ham. Han er virkelig den sødeste, smukkeste og dejligste søn, man kan ønske sig <3

Jeg har lavet lidt punkter med de ting han kan lige nu. Han bliver bare så stor!

Sidder helst på skødet
Sutter på alt
Griber fat om legetøj
"Snakker" meget og hele tiden
Laver spytbobler
Vejer ca. 7 kg
Måler 67 cm
Sover fra omkring kl. 19-20 om aftenen til kl. 06 om morgen med 2-3 spisepauser
Har stadig dun på ørerne
Er begyndt at kigge på sine fødder
Bruger str. 62 i tøj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar