onsdag den 18. juni 2014

Gunnars hjørne









ENDELIG har jeg haft tid til at tage nogle billeder af "Gunnars hjørne". Det var vist også på tide, for vi er allerede på vej til at skifte babysengen ud med tremmesengen. Vi har købt den populære Sebra Kili seng, og jeg glæder mig helt vildt til at få den herhjem. Den er nemlig SÅ fin!

På billederne kan I se nogle af de gaver, Gunnar fik til barnedåben. Bl.a. Design Letters bogstaver og krus, bondegårdsdyr fra Schleich, Jellycat kanin, Kay Bojesen soldat og en hel masse bøger. Trækasserne over sengen er købt i Trævarefabrikkernes udsalg, sengen er en arveseng fra Henriks familie, lyskæden er fra Happy Lights og pompomerne er købt i Søstrene Grene.

Jeg må hellere komme igang med at tage nogle flere billeder med mit rigtige kamera igen. Det er bare noget helt andet end iPhone billederne, men jeg håber I kan bære over med dem en gang imellem :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar