torsdag den 5. juni 2014

Hverdagsluksus


Der er simpelthen så meget fint tøj i butikkerne for tiden. Jeg har kun shoppet en lille smule sommertøj i år, da jeg stadig finder "nyt" tøj i mit skab hver dag. Når man har været gravid i 9 måneder, er der nemlig en hel del tøj, der er blevet lagt bagerst i skabet, som sagtens kan bruges igen i år. Sommerudsalget begynder engang i næste måned, men indtil da kan man jo kigge rundt på nettet og samle inspiration, eller måske shoppe lidt, hvis man har råd :)

Hjemmesiden rosemunde.dk sælger de fineste basisvarer. Jeg har aldrig selv prøvet mærket, men det ser simpelthen så lækkert ud. Priserne ligger i den høje ende, men hvis man er til hverdagsluksus, skal man helt klart kigge forbi og se deres udvalg. De har relativt få varer, som så er lavet i en masse forskellige støvede farver og naturligvis i sort og hvid. Der er fx de fineste blondetoppe, silkebukser og leggins lige her.

I mine øjne er det en rigtig god idé at have sine basisvarer i orden. Og her kan det altså være en god idé at ofre lidt ekstra penge og købe noget kvalitet. På den måde har man altid nogle lækre items at iføre sig, og så kan man jo pifte outfittet op med nogle mere sæsonprægede varer fra highstreet butikkerne.

Jeg synes Rosemunde er et rigtig fint bud på lækre basisvarer - især hvis man er til de feminine detaljer.

Dette indlæg er skrevet i samarbejde med Rosemunde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar