mandag den 23. juni 2014

Prikker




I forrige weekend var jeg forbi loppemarkedet på Ingerslev og kigge sammen med min nabo og hendes pige. Der var virkelig mange mennesker, og vi havde nær opgivet at komme rundt med vores barnevogne. Vi tog dog alligevel en runde og købte begge to nogle fine ting. Jeg kom bl.a. hjem med den body, som Gunnar har på på billederne ovenfor. Den er fra et mærke, der hedder Trendy Wear, og jeg gav kun 10 kr. for den. Jeg købte også et par andre bodyer og heldragter med prikker på. Det var fedt, at der var så mange, der solgte drengetøj deroppe. Som I måske har opdaget, er jeg ikke så god til alt for mange farver og motiver, så de her prikkede bodyer passede lige ind i min smag. Bukserne er fra Zara, hvis nogle skulle være interesseret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar