onsdag den 11. juni 2014

Mødrehjælpen


I sidste uge var jeg et smut forbi Mødrehjælpen på Frederiks Allé. Jeg bliver altid overrasket over, hvor mange lækre ting, man kan finde derinde. Og så er priserne altså bare virkelig i orden. Denne gang fik jeg alle de ting på billedet for kun 100 kr. Skjorten er fra GAP, så den har helt sikkert været dyr fra ny. Resten af tøjet er fra H&M, og sommerdragterne er allerede blevet brugt flittigt. Gåvognen syntes Henrik var mega sej, så den skulle også med hjem :)

Jeg tror snart, jeg vil kigge forbi Mødrehjælpen på Trøjborg og se, om de har lige så mange fine ting. Det kunne også være sjovt at kigge forbi Mødrehjælpen i nogle andre byer. Er der nogle af jer, der kender nogle gode?

1 kommentar:

  1. Jeg har kun hørt godt om Aalborgs, der drives af en bekendt - det er så fint et initativ :-) Lækre sager.

    - Anne

    SvarSlet