søndag den 22. juni 2014

H&M basic kjole


Vi var et lille smut nede i byen og kigge igår eftermiddags. Det er virkelig ikke særlig tit, jeg gider ned i byen om lørdagen, da der altid er fyldt med mennesker i gågaden. Det passede dog lige med at Henrik havde tid til at gå med igår, så vi tog afsted alle tre. Jeg købte et par kjoler fra H&M basic og Gunnar fik en t-shirt og en trøje. Der går ikke så længe før han begynder at kunne passe str. 68, så det er okay så småt at begynde at købe ind til hans garderobe.

Jeg manglede nogle behagelige kjoler til at bruge herhjemme. Eneste krav var, at de skulle være ammevenlige, og det er de heldigvis, da man nemt kan trække kjolen ned under brystet. Jeg købte en sort og en stribet, som I kan se på billedet ovenfor. De kostede 80 kr. stykket, og det er virkelig gode bud på basiskjoler, hvis I spørger mig. Find kjolerne lige her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar