tirsdag den 10. juni 2014

Pinsen



Gunnar og jeg har som sagt været på Fyn og besøge min familie hele pinsen. Vi kom tilbage til Aarhus igår eftermiddags, og det er virkelig dejligt at være hjemme igen. Det er så tydeligt, at Gunnar er meget mere tilpas herhjemme, hvor han kender det hele. I nat har han sovet 7 timer i træk, så jeg tror, han har trængt til det oven på en weekend med lidt for mange nye indtryk. I morges lå han og underholdt sig selv i en time på legetæppet - skønt! Det er dejligt, at han er ved at blive lidt mere selvstændig :) Lige nu sover han i barnevognen, så jeg havde lige lid tid til bloggen.

Pinsen har ellers været rigtig dejlig. Jeg har nydt at tilbringe så meget tid med mine forældre, og jeg har også fået set mine søskende og en hel del andre familiemedlemmer i løbet af weekenden, så det er dejligt. Henrik har fortsat travlt med eksamenslæsningen, så de næste par uger kommer nok til at bære præg af en hel del alenetid med Gunnar. Heldigvis har jeg nogle venindeaftaler, jeg kan se frem til, og så er det også bare fedt at tænke på, at vi snart har 2 måneders sommerferie sammen med Henrik.

I dag bliver de første tandlæger færdige oppe på skolen, så jeg skal derop senere og ønske tillykke. Er så spændt på deres vegne! Tænk, at det er mig selv om et år :) Håber I får en dejlig dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar