lørdag den 21. juni 2014

MAM navnesutter



Lige siden Gunnar blev født, har han brugt MAM sutter. Det var den første sut vi gav ham (fordi jeg havde fået den i en gratispakke), og han har ikke ville bruge andre slags lige siden. Det er godt nok ved at være nogle måneder siden vi har prøvet andre mærker, men jeg er godt tilfreds med MAM, så hvorfor forvirre barnet med at afprøve andre slags.

Jeg synes generelt MAM laver nogle søde motiver på deres sutter, men der er aldrig ret mange forskellige slags i supermarkederne, så man køber typisk de samme sutter som resten af drengebørnene i Danmark har. For at gøre det lidt mere personligt, har jeg derfor købt to sutter fra navneparadiset.dk med 'Gunnar' skrevet på. De kostede 101 kr. inkl. fragt, så det var lidt dyrt, men okay, når nu de er helt "unikke". Navneparadiset var den eneste danske hjemmeside, jeg kunne finde, som forhandlede MAM sutter med navn på. Jeg har dog hørt efterfølgende, at man også kan købe dem på MAM's egen hjemmeside, men der er vist temmelig lang leveringstid og dyr fragt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar