søndag den 8. juni 2014

Legowear


Den her weekend bliver brugt på Fyn hjemme hos mine forældre. Gunnar og jeg er nemlig taget herhjem, så Henrik kan få lidt fred til at læse til eksamen. Jeg nyder virkelig at det ikke er mig, der skal læse til eksamen i år. Til gengæld passer jeg så Gunnar en hel del alene i de her uger, hvor Henrik har travlt med eksamen, så det er altså ikke bare helt ferie, jeg holder. Nu er vi så taget hjem til mine forældre for at slappe lidt af, og så der lige sker lidt mere end bare at være alene i Aarhus. Hvad får I pinsen til at gå med?

I barnedåbsgave fik Gunnar en hel del tøj fra Lego. En af Henriks venner arbejder nemlig for Lego, og han havde arrangeret en KÆMPE pakke til Gunnar med en masse forskelligt Dublo og noget tøj. Tøjet har måske lidt rigeligt med farver i forhold til, hvad jeg selv ville have købt, men jeg er virkelig imponeret over kvaliteten. Lego har en hjemmeside med alt deres tøj, som hedder Legowear.dk. Her kan man købe både drengetøj, pigetøj og babytøj. Legowear laver tøj fra str. 9 måneder til 12 år, så der skulle være god mulighed for at finde noget, som passer. Jeg er helt sikker på, at tøjet er et hit hos børnene, for der masser af prints med Legofigurer osv. på. Og kvaliteten er som sagt enormt blød og lækker, så det kan forhåbentlig holde til en hel del. Jeg glæder mig til Gunnar bliver stor nok til at passe tøjet, så vi kan få det testet ordenligt.

Dette indlæg er skrevet i samarbejde med Legowear.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar