mandag den 30. juni 2014

Comwell ophold






I sidste uge var jeg på Comwell i Vejle sammen med alle de nyuddannede tandlæger. Det er en tradition, at hele semestret tager afsted på spa- og hotelophold, når de er færdige med den sidste eksamen. Jeg var taget med, selvom jeg jo ikke er blevet færdig i år pga. barsel. Gunnar var naturligvis også med, da han ikke rigtig kan passes endnu pga. amning. Det gik rigtig fint med at have ham med, men der var alt for mange indtryk til at han kunne finde ro til at sove om aftenen. Så klokken blev 22.30 før han overgav sig i armene på en af pigerne, og det er altså ret sent, når han plejer at komme i seng i mellem kl. 19 og 20. Men han skulle da ikke gå glip af festen :)

Det var et par rigtig hyggelige dage med godt vejr, udendørs spa, 4 retters middag, fest om aftenen og den LÆKRESTE morgenmadsbuffet dagen efter. Gunnar charmede sig ind på alle pigerne (og nogle af drengene), så nu håber vi, at der snart kommer nogle legekammerater til ham :) Vi boede på det lækreste værelse (se billede 1) sammen med en anden studieveninde og hendes søn. Super hyggeligt!

Jeg var vildt imponeret over hvor luksus det var, at være afsted på sådan et ophold. Jeg kunne sagtens forestille mig. at Henrik og jeg skal afsted engang, når Gunnar er stor nok til at blive passet. Det kunne være en virkelig lækker date! Har I været på Comwell ophold?

2 kommentarer:

  1. Det ser virkelig lækkert ud og lyder som luksus. Hatten af for at du havde Gunnar med :)

    SvarSlet