mandag den 23. juni 2014

Lækre basisvarer fra MarMar





Mit yndlingsmærke, når det gælder basisvarer til Gunnar, er uden tvivl MarMar Copenhagen. De laver de LÆKRESTE bodyer, som holder pasformen og bliver ved med at være bløde efter gentagende vaske. Vi fik en grå MarMar body af Gunnars faster i barselsgave, og det var egentlig på den måde, jeg lærte kvaliteten at kende. Det er helt klart den lækreste body vi har til ham, og jeg har derfor købt nogle ekstra. Som sagt er han snart på vej ind i str. 68, og disse bodyer kan han allerede passe i den størrelse. Jeg købte også en hue fra MarMar, da han manglede en til have på, når han sover lure i barnevognen.

Lige nu kan man spare 25% på en masse tøj fra MarMar på maisedemillads.dk. De har et stort udvalg af MarMar basisvarer til både babyer og større børn. Jeg betaler glædeligt lidt ekstra for god kvalitet, men det er da klart en fordel, hvis man kan spare lidt penge :) Jeg bestilte pakken i fredags, og lørdag kunne den afhentes på posthuset, så det var virkelig hurtig levering.

Maisedemillads.dk forhandler udover MarMar en masse andre kvalitetsmærker, bl.a. Noa Noa (øv at de ikke laver drengetøj!), Petite by Sofie Schnorr og PomPom. Hver uge kommer der et nyt "ugens tilbud", så der er ofte masser af penge at spare, og det er helt sikkert ikke sidste gang jeg har handlet derinde. Varmeste anbefalinger herfra!

Dette indlæg er skrevet i samarbejde med maisedemillads.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar