søndag den 24. november 2013

100 dage


I morges fik jeg en mail fra min-mave.dk (ja grin I bare, men det er altså meget hyggeligt at blive opdateret med daglige gravid-mails), hvor der stod, at der i dag er 100 dage til min terminsdato. 100 dage lyder jo på en måde af lang tid, men på den anden side ved jeg godt, hvor hurtigt de kommer til at gå. Tænk sig alt det jeg skal nå inden; 4 ugers klinik, jul & nytår, 3 eksamener, min 25 års fødselsdag osv. Der kommer til at ske så meget de næste par måneder, så jeg er helt sikker på, at tiden kommer til at flyve afsted. Og inden jeg ser mig om er det marts måned - det gælder virkelig om at nyde det nu.

Jeg mangler dog stadig at købe en masse tøj og ting til babyen, inden han kommer ud, så det er vist meget godt at jeg har lidt tid at løbe på endnu. Lige pt har jeg slet ikke overblik over, hvor meget tøj jeg mangler i de forskellige størrelser, men jeg har tænkt mig, at jeg snart skal have lavet en liste over alt det, jeg har. Tror fx at jeg efterhånden har samlet en hel del bodyer sammen, så det er nok smart at begynde at kigge efter andet end det, selvom man sikkert ikke kan få for mange af dem. Jeg er desuden ret sikker på, at jeg ikke har nok bukser, strømper og heldragter, og så mangler jeg en eller anden flyver-/køredragt.

Lige siden jeg fandt ud af, at jeg var gravid, har jeg brugt meget tid på at surfe rundt på nettet for at kigge efter babytøj og finde nye, gode hjemmesider til formålet. For leden kom jeg forbi Smallfashion.com, hvor de har et godt udvalg af en masse lækre mærker som fx Mini A Ture, Tommy Hilfiger, Danefæ osv. Jeg har fundet lidt fine ting og samlet det i collagen ovenfor. Jeg er især vild med den grå strik cardigan med ørerne på hætten. Jeg har altså et eller andet med de ører. Det er så mega cute, synes jeg! Stjernestrømperne fra Mini A Ture ser også virkelig lækre ud, og dem kunne jeg godt finde på at anskaffe mig på et tidspunkt. Er der nogle af jer, der har erfaringer med deres strømper? 

Smallfashion har desuden en hel del ting, der er sat ned med gode procenter. Så hvis I skal shoppe udsalgsvarer, er det bare om at kigge forbi :)

Dette indlæg er skrevet i samarbejde med Smallfashion.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar