mandag den 18. november 2013

Sidste års kalenderlys







Jeg er så småt ved at komme i julestemning, og er derfor gået lidt igang med forberedelserne til årets kalenderlys-dekoration. Sidste år lavede jeg en virkelig fin en af slagsen, som I kan se på de ovenstående billeder. I år tror jeg, at jeg vil køre lidt kobber-tema i år, når nu det er så moderne. Måske sammen med et par neonfarvede silkebånd, hvis altså ikke det bliver alt for vildt.

Jeg elsker at gå og pusle med sådan nogle hyggelige ting, og jeg tror, jeg skal et smut i Søstrene Grene og handle ind en af de kommende dage. Kalenderlyset har jeg allerede købt, og det er magen til det, I ser på billederne. Det er ægte stearin og er købt i Superbrugsen til omkring 40 kr.

Hvordan skal jeres kalenderlys-dekoration se ud i år?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar