fredag den 22. november 2013

Julegaveønsker over 300 kr.


1. Jane Kønig prinsessering / 2. Stine A ørestikker / 3. Stine A fingerring / 4. Bernadotte termokande / 5. Glerups hjemmesko / 6. Jane Kønig love tag halskæde / 7. Stelton termokande / 8. Rancilio kaffekværn / 9. Kitchen Aid røremaskine / 10. HAY tæppe / 11. Moss Copenhagen taske / 12. Rancilio espressomaskine / 13. iPhone 5S / 14. RC "history mix" skålesæt / 15. Vans slip on / 16. Stelton termokande / 17. Jane Kønig fingerring

Så blev det tid til anden og sidste del af min juleønskeseddel. Ovenfor ser I ønsker, som alle koster over 300 kr. I dette indlæg kan I finde den første del af ønskesedlen med ønsker op til 300 kr.

Den ting jeg ønsker mig allermest er Rancilio espressomaskinen, men den er også temmelig dyr, så jeg tvivler nu på, at den kommer under træet. Min far har en maskine magen til, og han bruger den flere gange dagligt. Det ville være så fedt at have en ordentlig espressomaskine herhjemme (især nu hvor jeg snart skal på barsel), så man kunne lave god kaffe hver dag. Det er som om, at neskaffe ikke er så spændende i længden :)

Hvad ønsker I jer allermest til jul?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar