fredag den 15. november 2013

Kids Wood traktor


Jeg vil lige vise jer denne legetøjstraktor, vi fik af mine søskende i efterårsferien. Den er simpelhen så sød og har en lækker kvalitet. Jeg er sikker på, den bliver et hit, når lillemanden bliver lidt større (og især hvis han har arvet sin fars interesse for maskiner.....). Indtil da regner jeg med, at den skal pynte lidt i babyhjørnet.

Jeg har været hjemme igen i dag. Min hals gør stadig rigtig ondt og jeg er blevet ret sløj, så det er nok fornuftigt at holde aktivitetsniveauet så lavt som muligt i de her dage. Både Henrik og jeg er hjemme i weekenden - og det er faktisk ikke så ofte det sker - så vi skal sove længe, spise god mad, ordne projekter i lejligheden og bare nyde tosomheden. Dejligt <3 Håber I får en god weekend!

4 kommentarer:

  1. God bedring til dig, sygdom er bare det værste - og hvor lækkert med gaver til den lille allerede, den skal nok blive et hit :D

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Anne. Håber sygdommen snart er ovre! God weekend :)

      Slet
  2. Åh hvor er den bare fin :-)
    - Kathrine

    SvarSlet