fredag den 1. november 2013

Nyt til baby






Vil lige vise jer lidt flere af de ting, vi har fået til vores kommende søn. Jeg har selv købt hvide bodyer i H&M, da jeg har hørt at det skulle være praktisk med lukningen i siden. Er der nogle, der har erfaringer med dette? I hvert fald kan man få 2 stk. for 80 kr., så det er virkelig billigt. Jeg har købt str. 50, så jeg håber ikke det er en kæmpe baby, der kommer ud :) Den lyseblå body fra Joha, har jeg fået af Stine fra min efterskole. Den er SÅ sød! Håber det er ok med korte ærmer, selvom det er vinter, når han kommer :)

Det mørkeblå sæt tøj er fra en af mine andre veninder, Fie. Hun er også gravid - kun 2 måneder efter mig - så det er simpelthen så hyggeligt. Sættet er fra Sallings babyafdeling, som jeg ikke selv har set endnu, men jeg tror, jeg skal et smut forbi snart.  Den hvide "polo" og lyseblå hue er hjemme fra min mors gemmer. Det er noget min lillebror har haft på, da han var baby. Og det er der altså lidt ekstra charme ved, synes jeg :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar