tirsdag den 19. november 2013

Kristinas babyshower






I sidste uge var jeg til babyshower hos en af mine studieveninder, Kristina. Hun har termin allerede d. 6. december, så der er ikke ret længe til, men vi nåede heldigvis at holde en hyggelig aften for hende :)
Vi havde hver især medbragt lidt snacks, boller og kage, og så havde jeg stået for pynten, hvilket primært bestod af en fin flagranke og en snor med balloner i lyserød og lyseblå. Kristina kender nemlig ikke kønnet på sin baby, så jeg kunne ikke gå all-in på enten pige- eller drenge farver. I stedet havde jeg fundet noget i forkellige farver, hvilket endte med at blive rigtig fint. Alle havde selvfølgelig også medbragt en lille gave til babyen, og det var så hyggeligt at se Kristina pakke små sokker, bodystockings, gummiænder til badekaret, hagesmække, sutsko osv. op.

Det var en super hyggelig aften med masser af lækkerier, snak om babyer og ikke mindst pigehygge på bedste vis <3

2 kommentarer:

  1. Nøj, hvor ser det hyggeligt og fint ud - det må have været en dejlig overraskelse for værten (:

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det helt sikkert, Anne :) Det er en hyggelig tradition!

      Slet