fredag den 29. november 2013

Kalenderlys 2013



Kalenderlys fra Superbrugsen, spejlfad (husker ikke hvorfra), juletræer og julekugler fra Søstrene Grene

Så blev det endelig weekend, og sikke da et kedeligt vejr den starter med. Godt man kan hygge sig indenfor med stearinlys og te. Jeg har dog lidt eksamenslæsning jeg også skal have kigget på, men lad nu ikke det ødelægge den gode stemning... Igår eftermiddags fik jeg pyntet til jul i lejligheden, og der er blevet så hyggeligt. Jeg har holdt det hele ret simpelt i år, og der er ikke mange nisser eller flettede julehjerter, men det kan altså hurtigt blive lidt rodet i mine øjne. Som I kan se på billederne ovenfor, fik jeg også lavet dette års kalenderdekoration, så nu kan december bare komme an!

Jeg har lavet en meget simpel opstilling til kalenderlyset i år, men jeg synes, det er blevet rigtig fint og enkelt. Less is more - er det ikke det, man siger?! Som I måske kan fornemme i baggrunden af billederne, er adventsdekorationen også færdig, men den får I lige at se i et indlæg for sig selv. Som I måske allerede ved, elsker jeg denne årstid, og jeg synes, det er SÅ hyggeligt med en masse jule-blogindlæg. Selv elsker jeg at se hvordan folk bor og pynter til jul derhjemme, så jeg håber, at I også synes det er hyggeligt at kigge lidt indenfor hjemme hos mig.

I aften kommer min lillebror, Lasse, på besøg. Det er virkelig sjældent, at han har tid til det, når han er i Aarhus, men i dag kunne det heldigvis godt lade sig gøre. Jeg har lovet Henrik, at vi skal have noget "drenge-weekend-mad", når nu Lasse kommer, så jeg må vist hellere komme afsted efter et par røde bøffer og noget bearnaise sauce, så jeg kan opfylde hans ønske :)

1 kommentar: