torsdag den 14. november 2013

Smykker fra Julie Sandlau


Øv, jeg er blevet syg og ligger derfor hjemme under tæppet og drikker varm te med honning. Jeg har fået rigtig ondt i halsen, så besluttede at tage en sygedag i håb om at bekæmpe sygdommen hurtigst muligt. Jeg tror, at jeg skal bruge noget af dagen på at kigge efter julegave ønsker på nettet. Jeg er nemlig allerede blevet spurgt til en ønskeseddel, og for en gangs skyld har jeg ikke lavet sådan en endnu. Jeg synes, det er lidt svært at finde på ønsker til mig selv i år, hvilket jo nok skyldes graviditeten - der er ligesom kommet andre prioriteter i mit hovede! Men mon ikke jeg kan finde et par ønsker hvis jeg lige bryder hjernen lidt :)

I sidste uge gik jeg forbi Julie Sandlau butikken, som ligger i Latinerkvarteret her i Aarhus. Jeg havde desværre ikke tid til at kigge indenfor, men hold op nogle fine smykker, der lå i vinduet. I collagen ovenfor har jeg fundet et udpluk af de smykker, jeg synes er allerfinest. Jeg er især vild med halskæden på det første billede, og jeg kunne godt finde på at skrive den på min ønskeseddel. Jeg synes nemlig, det er så fint at gå med en enkel guldhalskæde til hverdag. Den passer jo til alt, lige gyldigt om det er kliniktøj, joggingtøj eller almindeligt tøj man render rundt i. Samtidig kan den også bruges til en fin kjole, fordi den er så diskret. Halskæden koster 1250 kr. Hvad synes I om den?

Julie Sandlau har også en hjemmeside, hvor man kan købe kvalitetssmykker online. Jeg er nok mest vild med "Classic kollektionen", da jeg synes, den indeholder rigtig mange fine og klassiske smykker. Det er fedt med et tidløst design, så man kan være glad for sine smykker i mange år. Hvilke smykker kan I bedst lide?

Dette indlæg er skrevet i samarbejde med Julie Sandlau.

2 kommentarer:

  1. Hej Katrine.

    Hvor hyggeligt at læse din blog. Jeg faldt over den ved et tilfælde da jeg var ved at kigge efter babytøj. Jeg vener en lille dreng til marts næste år:-) Vil helt klart følge dig! Knus Kathrine

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kathrine. Mange tak for din kommentar, og dejligt at du vil følge med på bloggen. Hvor er det sjovt, at du også venter en dreng til marts :) Så kan du rigtig følge med og sammenligne med dig selv. Held og lykke med graviditeten :) Kh Katrine

      Slet