torsdag den 21. november 2013

Stille morgen


Jeg er stadig syg, og i dag måtte jeg overgive mig og blive hjemme fra klinikken. Jeg har været vågen det meste af natten, min hals gør SÅ ondt, og jeg er desuden sat til i hovedet med snot og hovedpine. Det er virkelig træls, at jeg bliver ved med at have sygdom i kroppen, og jeg håber virkelig, at jeg kan komme helt ovenpå igen i løbet af weekenden. I aften afholdes årets første julefrokost, og jeg vil gøre alt for at blive frisk, så jeg kan komme med.

Her til morgen har jeg pakket mig godt ind i tæpper, tændt stearinlys, lavet te og sidder nu og ser Go' Morgen Danmark og besvarer mails. Har forsøgt at sprede lidt hyggestemning i lejligheden, når nu jeg skal være indenfor hele dagen. Hav en god dag!

4 kommentarer:

  1. Ah Øv! God bedring! :-)

    SvarSlet
  2. Åhh nej! Jeg håber, du har fået det bedre og kunne komme med til julefrokost? :)
    God bedring!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Ida. Det hjalp heldigvis rigtig meget at blive hjemme igår, og jeg kom med til julefrokost om aftenen :)

      Slet