fredag den 1. november 2013

Jeg ønsker mig...


Jeg har LÆNGE haft denne DAY taske i tankerne, og jeg ved egentlig ikke hvorfor jeg aldrig har fået den købt. Nu har jeg besluttet mig for at sætte den på min ønskeseddel til jul, og så håber jeg virkelig at den kommer under træet :) Tasken er perfekt til en weekendtur hos forældrene eller til at have med under barnevognen, når jeg skal ned i byen og vise min baby frem :) Og selvom den er lavet af 100% nylon er den altså lidt mere eksklusiv at se på end et almindeligt stofnet.

Toilettasken passer til og er virkelig noget jeg også godt kunne bruge. Man kan desuden også få en makeuppung, så man ender op med et helt sæt.

Weekendtasken koster 295 kr. og toilettasken koster 145 kr. Find det her og her.

4 kommentarer:

  1. Den er også enormt lækker og klassisk, og størrelsen er helt perfekt :)

    SvarSlet
  2. Jeg har begge tasker (begge i sort) - og jeg bruger dem helt enormt meget! Så glæd dig, hvis du får dem til jul ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Iiih, nu håber jeg endnu mere, at jeg får den :D

      Slet