lørdag den 30. november 2013

Advent 2013



Glasflasker fra Fakta (2011), juleophæng fra Flensborg, hjemmelavede lerophæng

Som lovet kommer her lidt billeder af min adventsdekoration anno 2013. Det er en meget simpel og enkel opstilling, som består af ganske få elementer. Glasflaskerne er købt for to år siden i Fakta, og jeg mener, at de kun kostede 5 kr. i alt. Hvert år tager min faster og jeg i Fakta den første åbningsdag efter juleaften. Så kan man nemlig shoppe julepynt til INGEN penge - bare et lille tip! Selv er jeg rigtig godt tilfreds med resultatet, og jeg synes det passer godt ind i resten af julepynten herhjemme. Nu glæder jeg mig bare til at tænde det første lys i morgen aften, når der kommer julekalender.

Henrik og jeg har været til barnedåb hele dagen i dag, og lige nu sidder jeg og vågner ordentligt efter at have sovet en time. Det var ret specielt og rørende at være i kirken, for det gik lige lidt mere op for mig, at det er vore s tur til at få sådan en lille bebs om kun 3 måneder. Fik også lov at sidde med barnet i 5 minutter (der var jo mange mennesker, der skulle nå at holde ham), og det var den dejligste følelse. De dufter seriøst så godt, sådan nogle babyer! Og de små fingre og store øjne... Jeg ved ikke om det er gravidhormonerne der blusser op, men jeg kunne altså slet ikke stå for ham <3 Hvor jeg dog glæder mig til marts!

I aften kommer min veninde, Fie, på besøg. Vi skal være alene hjemme, så der skal snakkes om babyer, laves mad og hygges med film og slik. Skøn lørdag! Hvad skal I lave?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar