søndag den 24. november 2013

Sidste års adventsdekoration








I dag er der kun en uge til 1. advent, som i år falder på d. 1. december. Jeg er begyndt at glæde mig rigtig meget til december, det er helt klart min yndlingsmåned. Jeg har endnu ikke tænkt over, hvordan min adventsdekoration skal se ud i år, og på en måde overvejer jeg en meget nem løsning, nemlig denne fine trægris. Den er ret fin, men måske liiidt for kedelig :)
Jeg fandt nogle billeder af min dekoration fra sidste år, som var temmelig farverig, men rigtig hyggelig. Lyset havde jeg fået af min svigermor, og vi nåede aldrig at brænde det færdigt. Jeg er nok mere til at have fire forskellige lys i stedet for et. Jeg har planer om, at jeg skal lave kalender- og adventsdekorationer på fredag, og jeg glæder mig til at vise jer, hvad jeg finder på i år.

Jeg har desuden handlet lidt forskelligt ind i Panduro og Søstrene Grene, fordi jeg vil forsøge at lave nogle juleophæng i selvhærdende ler. Min plan er, at de skal hænge i nogle farverige bånd på nogle grene i en vase. Jeg har dog ikke helt overblik over, hvor omfattende projektet er endnu, men jeg håber, at jeg får tid i løbet af ugen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar