lørdag den 23. november 2013

Søndag i skoven






Jeg ved ikke, hvad der sker for mig for tiden, men jeg sover simpelthen så dårligt... I dag vågnede jeg kl. 6.00 og var vildt træt, men kunne ikke falde i søvn igen. Det er som om, at babyen registrerer, at jeg er vågen, for han begynder at sparke næsten lige så snart, jeg har åbnet øjnene :)

Billederne ovenfor er fra i søndags, hvor Henrik og jeg var cyklet en tur ud til Marselisborg skoven for at samle lidt grankoglegrene til min Kähler vase. På vejen derud havde vi købt kaffe til at varme os på, og så gik vi ellers bare en tur igennem skoven. Det var en virkelig hyggelig dag og et lækkert afbræk fra pligterne i lejligheden.

Denne weekend tilbringer jeg på Fyn. For en gangs skyld har jeg både tid til at se et par veninder og være sammen med mine forældre og søskende, så det er virkelig dejligt. Jeg nyder virkelig den sidste weekend, inden min eksamenslæsning for alvor går igang i næste uge. Igår var min mor og jeg til Rice og Aspeberg lagersalg i Odense, hvilket var en stor succes. Glæder mig til at vise jer, hvad jeg fik købt. Om aftenen var min bror og jeg inde og købe et par julegaver. Det er skønt at komme igang med juleprojekterne! Er I begyndt at købe julegaver?

I dag skal jeg til Nyborg og besøge min efterskoleveninde, Stine, i hendes fine hus. Vi skal drikke te, gå tur i byen og hyggesnakke om alt mellem himmel og jord. SKØNT! Hvad skal I lave i dag?

2 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle dejlige billeder Katrine, de indfanger stemningen :) Jeg ville sådan ønske, at jeg kunne tage min kæreste i hånden og gøre det samme, men desværre skal jeg lave obligatorisk opgave hele weekenden.

    Og hvor maven i øvrigt klæder dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød, Ida. Har ondt af dig at du skal bruge weekenden på opgaveskrivning :( Du må have skovturen til gode :) God fornøjelse!

      Slet