lørdag den 16. november 2013

Lækker strik til baby


Jeg har fundet en hjemmeside, hvor de sælger det lækreste strik til babyer. Adressen er mormor.nu og hvis I ikke kender den, synes jeg I skal kigge forbi. Der er sådan nogle fine cardigans, veste og huer. Det meste er meget neutralt og kan findes i både pige- og drengefarver. Jeg er helt forelsket i de to ovenstående trøjer, som jeg synes er SÅ fine.

Vi er heldigvis så priviligerede at have en rigtig "strikkemutter" i den nærmeste familie. Henriks mor er nemlig rigtig dygtig til at strikke (og har bl.a. allerede strikket dette smukke tæppe til babyen), så måske kan jeg lokke hende til at hente lidt inspiration herfra og stikke et par trøjer, der minder om disse?! Er helt sikker på, at vores søn vil blive så lækker i dem begge :) Er de ikke fine?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar