onsdag den 27. november 2013

DIY værtindegave


I sidste uge var jeg til årets første julefrokost. Det var i selskab med min behandlergruppe fra klinikken, og det var vores kliniske lærer, der skulle lægge hus til. Jeg havde lovet at stå for værtindegaven, og havde været lidt kreativ eftersom budgettet gerne skulle holdes i den lave ende. Jeg har desuden den holdning med værtindegaver, at det er tanken, der tæller, og jeg vil hellere komme med en lille fin ting i stedet for en dyr gave, som jeg måske ikke engang synes er alle pengene værd.

Jeg havde købt to hyacinter i Superbrugsen og to glaskrukker fra Søstrene Grene. Herhjemme fandt jeg snor, papir, bogstav stempler og grangren, og så blev der lavet et par fine blomster. I alt kostede det kun 30 kr. at lave, så det var yderst studentervenligt :)

Håber at det kan inspirere til et par værtindegaver i julen. Jeg er i hvert fald sikker på, at det ikke er sidste gang, jeg selv har lavet dem.

Kan I lide blomsterne, og hvad giver I selv i værtindegaver?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar