mandag den 21. oktober 2013

201013: overtøj



Sådan her så jeg ud igår, da jeg skulle mødes med min veninde, Jeanette, til en gåtur nede i byen. Det er altid svært at vide, hvor meget tøj man skal tage på på den her årstid, for hvis det blæser kan det være mega koldt, og hvis solen skinner og det er vindstille kan det næsten være for varmt at have jakke på. Jeg er dog ret glad for kombinationen med læderjakke og halstørklæde, som jeg synes fungerer i næsten al slags vejr. Selvom maven ikke ser ud af meget på billederne, har jeg efterhånden ret svært ved at lukke min læderjakke (det ser i hvert fald dumt ud), så det er dejligt at kunne varme sig lidt med halstørklædet foran. Pandebåndet har min svigermor strikket, og det er så fint og perfekt til at varme ørerne på en dag som i dag.

Hvordan går I klædt i de her efterårsdage?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar