torsdag den 31. oktober 2013

HAY Kaleido bakker


For lang tid siden tilmeldte jeg mig Bolig Magasinets tilbud om at få 6 blade og disse to HAY bakker for 200 kr. (mener jeg). Der har været lang leveringstid på bakkerne, men nu er de endelig kommet. Jeg synes de er super fine, og jeg har fundet en god plads til dem på vores sofabord. Bakkerne er fine at stille en lysestage eller andet pynt ovenpå, så man ligesom får lidt samling på tingene. Hvad synes I om dem?

Jeg er næsten lige kommet hjem fra klinikken. Det har været en kort dag, og så har jeg oven i købet weekend nu - skønt! I morgen skal Henrik og jeg ud og spise brunch, så det glæder jeg mig til. Vejret i dag indbyder til indendørs hygge, så jeg er trukket i afslapningstøjet og har lavet te. Min eftermiddag skal bruges på lidt rengøring og læsning, og i aften skal jeg til 26 års fødselsdag hos en studieveninde. Hvad skal I lave?

2 kommentarer:

  1. Sikke et kup, de er simpelthen så smukke :)

    Det lyder som nogle dejlige dage! Jeg er på farten i de her dage og har tilbragt stort set hver eneste aften på uni i denne uge! I morgen møder jeg klokken 7 og har fri klokken 18, hvorefter der er fest på uni. Lørdag skal jeg lave noget frivilligt arbejde på uni, så der er jeg også afsted hele dagen. Jeg glæder mig virkelig til søndag ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hold da op, du har travlt, Ida :) Jeg håber du får en god weekend på trods af omstændighederne :)

      Slet