onsdag den 16. oktober 2013

Zara MINI



Zara har virkelig sådan en pæn kollektion til newborn babyer. Jeg kunne købe alt det ovenstående, hvis bare jeg havde råd :) Jeg er helt vildt forelsket i sølv flyverdragten, den er simpelthen SÅ sød. Men altså, min søn ankommer i marts, og der er vinteren forhåbentlig ved at være slut. Desuden har vi jo købt en voksi pose, så måske er flyverdragt slet ikke nødvendig?! Jeg synes det er svært hvor meget og hvor lidt man skal anskaffe sig inden han kommer til verden. Måske har nogle af jer nogle gode erfaringer?

I kan finde alt newborn tøjet lige her, og priserne er efter min mening yderst rimelige. Er der nogen, der kender kvaliteten?

2 kommentarer:

  1. Jeg har kun hørt godt om Zara, har ikke fået afprøvet det endnu, desværre
    De har ofte nogle fine lyn-bukser :-)

    Flyverdragt ville jeg ikke købe til en marts baby - men en lækker ulddragt måske til autostolen :)

    Min baby fra juni får som udgangspunkt heller ikke flyverdragt

    Og tillykke med den lille dreng :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for det brugbare svar, frk. Veltz :) Jeg tror, du har ret i at jeg skal undlade at købe en flyverdragt, men en ulddragt var måske en god idé :)

      Slet