tirsdag den 8. oktober 2013

Dreng eller pige?


Kun TO dage tilbage til vi skal til 20 ugersskanning. Jeg glæder mig SÅ meget til at se den lille bebs på skærmen, og de næste par dage skal bare gå hurtigt! Der kommer altid en masse tanker frem i mit hovede op til en skanning. Jeg kan ikke lade være med at tænke på, om alting nu er som det skal være. Har babyen det mon lige så godt, som jeg går og tror? Det bliver så dejligt at få svar på nogle af de spørgsmål. Derudover er vi begge virkelig spændte på at få kønnet af vide. Jeg har lige været inde og tjekke den kinesiske kalender, og den siger en dreng. Ikke at jeg normalt tror på sådan noget, men det kunne da være lidt sjovt at se om den har ret. Både Henrik og jeg har jo troet lidt fra starten, at det bliver en dreng, men lad os nu se hvad jordemoderen siger :)

Jeg har desværre ligget syg de sidste par dage. Det har været så kedeligt at være hjemme i så mange timer, men jeg har drukket masser af te og passet på mig selv under dynen, så jeg håber, at jeg snart er frisk igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar