søndag den 20. oktober 2013

Joha babytøj

 
Find tøjet her

Jeg håber I nyder søndagen på trods af det triste vejr udenfor. Jeg har gået tur og drukket te med en studieveninde det meste af formiddagen og nu skal jeg snart igang med læsningen. Hvad laver I?

Jeg er blevet ret vild med mærket Joha, som bl.a. forhandles i Magasin og forskellige steder på nettet. Jeg fik et sæt tøj derfra af en af mine veninder, og siden da er jeg blevet ret forelsket i stort set hele kollektionen. Jeg kan rigtig godt lide, at meget af tøjet er lavet i uld, da det skulle være godt til babyen, så han selv kan regulere temperaturen uden at svede i tøjet. Så jeg tror, jeg skal begynde at kigge efter/ønske mig noget mere i uld. Er der nogle, der har erfaringer med det til små babyer?

Jeg er især forelsket i deres bodystockings og den mørkegrå heldragt. Den grå cardigan med får på er virkelig også for cute... Og jeg må nok indrømme, at det altså er lidt mere min stil med de her "kedelige" farver frem for grøn og blå pangfarver. Måske ændrer jeg mening en dag, men indtil videre er jeg altså lidt til det mere pussenussede tøj :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar