fredag den 4. oktober 2013

Magasin



Der er efterhånden ikke mange dage til vi skal 20 ugers skanning, hvor vi, udover at få skannet alle organerne, håber at kunne få kønnet på vores baby af vide. Jeg glæder mig helt vildt til at se den lille på skærmen igen, og ikke mindst til at kunne se og høre hjertet slå. Det er virkelig den mest fantastiske følelse! Det bliver desuden dejligt endelig at kunne komme igang med at købe noget tøj til den lille, for indtil videre har jeg kun købt ét sæt tøj på trods af at jeg snart er halvvejs i graviditeten.

Jeg synes, det er rigtig hyggeligt at sidde hjemme og kigge på babytøj på nettet, og et af de steder jeg ofte kigger er på Magasins hjemmeside. De har super mange fine ting, og ovenfor har jeg lavet to collager - en til drenge og en til piger - med noget tøj, jeg ville klæde min baby i til efteråret, hvis han/hun allerede var kommet til verden. Det bedste ved Magasin er, at de har så meget forskelligt tøj fra forskellige mærker. Der er altså altid mulighed for at købe noget i forskellige prisklasser, og man kan nemt blive inspireret af at kigge rundt på hjemmesiden. I kan finde alt tøjet fra collagerne lige her.

På hjemmesiden er der desuden en hel del babytøj på udsalg, hvor man kan spare mange penge. Jeg har en lille idé om, at jeg skal købe en del af mit babytøj til udsalget i januar, så jeg kan gøre nogle gode kup og måske få råd til at købe lidt lækkert mærketøj.

Dette indlæg er skrevet i samarbejde med Magasin.

2 kommentarer:

  1. De har så meget fint babytøj i Magasin! Min kusine er også gravid, så skal helt sikkert derind og kigge og forkæle hendes lille dreng når han er født! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det har de virkelig, Silje. Jeg kan godt forstå, du skal derind og kigge :)

      Slet