lørdag den 19. oktober 2013

ASOS maternity

Find den her

Find den her

Jeg trængte efterhånden virkelig til noget nyt tøj, som kan passe til min gravide mave. Jeg går rigtig meget i mine graviditetsbukser fra H&M, og tror snart jeg skal have købt mig et par mere. Men det kunne nu også være rart at kunne gå i lidt andet end bare det sædvanlige hverdagstøj. Ved I hvad jeg mener?

Denne gang har jeg fundet to ting på Asos, som jeg tror vil blive rigtig gode. En løs kjole med elastik over maven og en lækker strik. Jeg har netop klikket begge ting hjem efter et par dages betænkningstid, og jeg håber, at postbudet skynder sig at komme med dem :) Jeg har købt begge dele i størrelse 8, og så håber jeg at de passer mig bedre end sidste gang, hvor jeg købte str. 10.

Jeg glæder mig især til at få kjolen, da jeg savner at gå i kjole og strømpebukser. Tror den bliver perfekt til et par støvler og en stor strik cardigan ud over. Den lyse strik ser bare alt for lækker ud, og jeg tror også den vil være fin med en skjorte under. Håber den er lidt længere/bredere på maven nu hvor det er maternity, da alle mine "ikke-gravid-trøjer" stumper lidt pga. mavens fylde.

Jeg glæder mig til at vise jer begge ting, når de kommer frem. Hvad synes I om dem? 
Husk forresten at der er 10% studierabat og gratis fragt på Asos!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar