søndag den 13. oktober 2013

Flotte frakker


Hvis ikke det var fordi min mave var på vej til at vokse sig kæmpe stor, skulle jeg helt sikkert investere i en uldfrakke til denne vintersæson. Der er så mange pæne frakker i butikkerne, og ovenfor har jeg fundet tre til nogenlunde overkommelige priser. Jeg er ret vild med den fra lysegrå farve, selvom jeg måske tror, den er pænest til mørkhårede piger?! Jeg prøvede også den ternede fra Selected en dag, og den var virkelig fin! På den anden side er sort jo altid en sikker vinder, men det kunne da være sjovt at prøve noget nyt engang i mellem. Jeg har forresten også bemærket, at der florerer lyserøde/rosa frakker rundt i blogland, så det kunne måske også være en mulighed... Det ville i hvert fald ikke gøre mig noget, hvis der kommer noget lignende igen til næste år, så jeg kan hoppe med på frakke-moden til den tid. Hvilken en kan I bedst lide? Eller har I bedre bud på frakker til denne sæson?

Links til frakker: H&M, SELECTED og WEEKDAY.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar