fredag den 4. oktober 2013

FREDAG


I dag er det fredag, og jeg holder fridag sammen med Henrik. Vi har sovet længe (hvis man altså kan kalde kl. 8.00 for længe...), spist god morgenmad og bare slappet af i lejligheden med tæpper, morgentv og stearinlys. Vi skal hver især afsted til en masse i weekenden, så det har været dejligt at være sammen et par timer i dag.

Det er lidt sjovt at se billedet af min mave, for hold da op, den ser STOR ud! Jeg synes slet ikke, den er så stor i virkeligheden, og jeg kan da også stadig skjule graviditeten, hvis jeg trækker maven ind og har almindeligt tøj på. I dag er jeg uge 18+3 og babyen vejer formentlig omkring et kvart kilo :)

Senere i dag skal jeg drikke kaffe med en veninde, som jeg ikke har set i flere måneder. Vi skal prøve en ny café, der hedder Bill's. Måske kender I den?

2 kommentarer:

  1. Katrinos! TILLYKKE! Jeg er bagud, og har først set at du har lavet din egen blog nu - hvor er det fint! Og hvor er DU fin :) Hvor er det dejligt for jer. Glæder mig til at følge med, og se hvordan det kommer til at gå med en lille bebs. Stort, stort tillykke :)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak, Nini :) Jeg har jo heller ikke offenliggjort nyheden direkte på facebook endnu, så du er skam undskyldt for ikke at vide noget endnu. Men jeg er glad for at du vil følge med på min nye blog, det er altså så hyggeligt med nogen man kender :) Håber du har det rigtig dejligt!

      Slet