onsdag den 9. oktober 2013

Ternede Vans


Jeg er blevet smask forelsket i de her ternede Vans. Hvor seje er de i hvert fald ikke lige til Pernille og Frederikke?! Jeg skal helt klart ønske mig et par til jul! Mine veninder var dog ikke helt enige med mig, da jeg var forbi Loftet for at prøve et par tidligere i dag... De syntes vist de mindede dem lidt for meget om folkeskolen :) Men jeg kan altså lige se det for mig - især til foråret! De vil være perfekte til de lidt mere feminine sæt tøj for at gøre looket lidt mere drenget. Og så er de virkelig dejlige at gå i. Prisen er 550,-. Hvad synes I om dem?

2 kommentarer:

  1. Jeg ville SÅ gerne eje et par! :)
    Hvis bare jeg kunne nå at få et par med til Firenze i ferien..

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg godt forstå, Ida :) Rigtig god tur til Firenze!

      Slet