onsdag den 30. oktober 2013

Ønsker til baby


Henrik og jeg har besluttet at gå igang med nogle af babyprojekterne i lejligheden i den nærmeste fremtid. Egentlig havde vi aftalt at vente til vores eksamener er overstået i januar, men det fik jeg altså lidt stress over. Så nu er vi for alvor gået igang med at diskutere, hvordan vi skal omrokere i lejligheden for at få bedst mulig plads til det hele. Henrik er meget praktisk anlagt, og jeg er helt sikker på, at vi nok skal få det til at fungere godt, selvom der kommer en ekstra beboer i vores lille lejlighed. Selve indretningen får jeg så godt som selv lov til at bestemme over, så det er jo meget nemt :)

Jeg har brugt noget af dagen på at lave en ønskeseddel til baby. Der er en del flere ønsker end dem på billedet, men det var lige lidt til en start. Jeg har desuden fået printet en liste ud, med hvad vi skal have anskaffet os inden baby kommer til verden. Nogle af tingene har vi allerede, andre ting har vi delvist, og nogle få ting havde vi slet ikke skænket en tanke endnu. I hvert fald mangler vi virkelig mange ting, så jeg tror, det er på tide, at jeg får lavet nogle indkøbslister, så jeg kan få lidt overblik over, hvad vi mangler, og måske får lagt et budget over det, der skal købes. Er der nogle af jer, der har erfaringer med, hvordan man lettest gør det? Og derudover sørger for at man ikke får købt ALT for meget unødvendigt?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar