tirsdag den 22. oktober 2013

Nyt til baby




Som jeg skrev om i et andet indlæg, har vi allerede købt og fået en hel del ting til vores kommende søn. Der er seriøst SÅ meget sødt baby-drengetøj i butikkerne, og hvis man ikke vil lade sig friste, skal man nok helt holde sig fra at kigge. Jeg har dog tilladt mig at købe lidt nu hvor vi kender kønnet :)

Alt det ovenstående er faktisk fra H&M. Huen og det grå sæt har jeg selv købt, og jeg er altså helt forelsket i huer med ører på. Det ser så cute ud til små babyer (ville næsten ønske jeg selv kunne gå med det haha). Det grå sæt var faktisk det allerførste babytøj jeg købte, inden vi overhovedet kendte kønnet. Det blev købt på dagen, hvor vi var til 12 ugers skanning, og det minder mig derfor om hvor dejlig og følelsesladet lige netop denne dag var. Heldragten har vi fået af mine forældre, og den er SÅ sød. Jeg tror han bliver så fin i det hele! Hvad synes I, er det ikke sødt?

Jeg synes H&M har et godt udvalg af babytøj, og jeg kan især godt lide, at de holder det i neutrale farver. Jeg kender af gode grunde ikke kvaliteten endnu, men den lille bebs vokser garanteret ud af det meste efter en måned, så det går vel nok uanset?!

2 kommentarer:

  1. Sikke fine ting han får :-) Og super fin blog, faldt helt tilfældigvis over den da jeg så du havde skrevet til Lou's indlæg på hendes blog :-)

    Mvh Regitze

    www.minskoenneverden.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Regitze. Tusind tak for din søde kommentar :) Jeg er glad for at du synes om bloggen. Jeg følger faktisk allerede din blog, men har vist ikke været så flittig til at kommentere. Men det må jeg hellere få rettet op på :) Mvh Katrine

      Slet