mandag den 7. oktober 2013

New Yorker lampe


Jeg har længe ledt efter nye lamper til vores skrivebord. Jeg har kigget mange forskellige steder uden held, og vi har derfor brugt en gammel arkitektlampe indtil videre. Arkitektlampen er egentlig meget fin i sig selv, men farven er rød, og det passer ikke specielt godt sammen med de resterende møbler i vores kombinerede kontor og soveværelse. Jeg har dog fundet denne New Yorker lampe, som I ser ovenfor på billedet. Den er fundet på nicehome.dk og koster 783 kr. Prisen er måske lige i overkanten, men på den anden side, er lampen virkelig fin og i den stil, jeg gerne vil have. Jeg synes nemlig, det ser fedt ud med lidt rå detaljer sammen med alle de hvide møbler, vi i forvejen har herhjemme.

På nicehome.dk er der udover lamper masser af andre møbler, som fx stol til kontoret, spiseborde, sofaer osv. Der er også enkelte børnemøbler derinde. Hjemmesiden er meget overskuelig, hvilket gør det nemt at finde rundt og lade sig inspirere derinde. Som I sikkert har bemærket, samler jeg ofte inspiration på forskellige hjemmesider, både når det gælder tøj og indretning. Jeg elsker derfor, når jeg opdager nye hjemmesider til disse formål.

På nicehome.dk er der som sagt et fint udvalg af forskellige møbler - store som små. Jeg kunne dog godt have tænkt mig et endnu større udvalg med flere forskellige stilarter. Men hvis I mangler inspiration, kan I jo kigge forbi :)

Indlægget er skrevet i samarbejde med Nicehome.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar