søndag den 2. februar 2014

020214



Hue + tørklæde: Pieces
Cardigan: Vero Moda
Kjole: Samsøe Samsøe
Sko: Candice Cooper

I dag ser jeg nogenlunde sådan her ud. Hvor har det dog været fantastisk at solen har skinnet! Det er utroligt, hvad vejret kan gøre ved ens humør :)

 Jeg vågnede alt for tidligt i morges, og har derfor nået en hel del i dag, på trods af at jeg stadig er sygdomsramt. Jeg har fået sorteret alt vores babytøj (det blev til intet mindre end 3 fyldte IKEA poser), som nu står og venter på at skulle vaskes. Derudover har jeg fået vasket og skiftet sengetøj, drukket kaffe hos en veninde, handlet ind til god aftensmad og taget ovenstående billeder. Huen er forresten ny og købt i Magasin til 80 kr. Den er virkelig lækker at have på, og jeg synes farven er helt perfekt til mit lyse hår.

Lige nu venter jeg på, at Henrik vender hjem fra rustur. Han er formand for rusudvalget på hans studie, så han har været afsted på tur med alle de nye hele weekenden. Jeg glæder mig til at få ham hjem <3

Håber I alle har haft en dejlig weekend :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar