mandag den 24. februar 2014

Babybøger


En af de ting vi ønsker os til vores baby er nogle gode bøger. Jeg er godt klar over, at han ikke kan forstå bøger det første stykke tid, men lige så snart han er klar til det, skal vi igang med at læse. Da jeg selv var lille elskede jeg at læse bøger med mine forældre, og det er virkelig en god måde at være sammen med sit barn på. Og så lærer man jo samtidig en masse ved at læse bøger :) Som I kan se på billederne ovenfor har jeg fundet lidt forskellige dyrebøger på ToysRus.dk. Jeg kender dem ikke, men de ser ret søde ud, og jeg forestiller mig, at det må være et hit at læse bøger om dyr, så man samtidig kan øve alle dyrelydene.

Er der nogle af jer, der har nogle idéer til hvilke babybøger vi kan ønske os?

Hos ToysRus har de adskillige legesager, udklædning osv. til børn i alle aldre. De har et kæmpe udvalg af Duplo og Lego, hvilket vi helt sikkert kommer til at lege meget med herhjemme. Henrik er stor fan af Lego, så jeg tror han glæder sig ret meget til der skal leges med det engang. Som sagt kan man også finde de vildeste kostumer på hjemmesiden, og det er jo ved at være på tide at finde udklædningen til fastelavn, hvis man ikke allerede har den i hus. Så kig forbi og bliv inspireret - der er virkelig mange forskellige bud!

Dette indlæg er skrevet i samarbejde med ToysRus.

2 kommentarer:

  1. Herhjemme var sangbøger et kæmpehit, da min søn var helt lille. Carlsen har udgivet en sangbog med titlen "Syng med os", hvor der er tilhørende lydpanel med. Farverige illustrationer og lyd - så bliver det ikke bedre for en lille pode!

    Dyrebøgerne er rigtig søde, men der går lidt tid, før de viser større interesse for dem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Sangbøger er en rigtig god idé - det vil jeg helt klart skrive på ønskesedlen! Og ja, du har sikkert ret. Det er helt sikkert de mest larmende og farverige bøger, der er de bedste :)

      Slet