mandag den 17. februar 2014

Weekendklip


Jeg fik en rigtig sød kommentar fra en læser igår aftes, hvilket fik mig til at blive rigtig glad. Det er altid SÅ hyggeligt at høre fra jer, så bliv endelig ved med at skrive engang i mellem :)

Jeg ville lige vise jer et par weekendbilleder fra min Instagram-profil. Jeg har brugt weekenden på at ordne små projekter i lejligheden, gøre rent, købe de sidste babyting ind, hygge mig med et syprojekt (som I nok komme til at skal se mere til), og igår aftes havde vi besøg af et hold venner til god mad og hygge. Hvis I har lyst til at følge med på Instagram, kan I finde mig på @katrinelaerke hvor jeg gerne opdaterer flere gange dagligt.

I dag skal Henrik og jeg til den 4. og sidste fødselsforberedelsesgang. Det skal handle om parforholdet efter fødslen, så jeg tror det bliver ret interessant. Generelt har både Henrik og jeg været MEGET positive omkring hele fødselsforberedelsesforløbet, og ingen af os ville have været det for uden. Det hele har været meget praktisk orienteret, og man føler bestemt ikke man har spildt sin tid ved at være til det. Så hvis nogle af jer er i tvivl om det er noget for jer, vil vi i hvert fald kun anbefale at tage til det.

Desværre har jeg døjet med kvalme og ondt i maven de sidste par dage, så jeg er ikke helt på toppen :( Håber det bliver bedre i løbet af dagen!

4 kommentarer:

  1. God bedring - og ih, fik akut lyst til skelethovedlakridser af billedet!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Anne! Det går heldigvis bedre i dag, men maven er stadig ikke helt ok :( Hihi de er altså også bare gode, skynd dig og få fat i nogle :)

      Slet
  2. Ja, jeg fik også lyst til slik efter det billede - ikke godt Katrine ;)
    Lyder som en rigtig god weekend :)

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, det beklager jeg Anne :) Hav en rigtig god dag!

      Slet