mandag den 10. februar 2014

BABY-BOY-SHOWER

De sødeste veninder

Lotte, Kristina, Sabina og lille Johannes

Det fineste kagebord med blå lagkage, blå baby cupcakes, hjemmelavede skumfiduser, ble-kage osv.

Smukke Fie, som var den bedste værtinde <3

Tina og hendes skønne Alberte

En meget glad og højgravid Katrine :)

De fleste af pigerne

Fine balloner

Julie og Sabina

Sofa-baby-hygge

"It's a boy" og fine pakker

Vivi og lille Johannes

Hygge omkring bordet

Gaveoppakning

Lise skærer for af den fine lagkage

Jeanette og en sovende Johannes

Fie og jeg med vores tykke babymaver

De fineste gaver fra de skønneste piger - TAK <3

Igår holdt mine søde veninder det fineste babyshower for mig. Det var virkelig den dejligste dag - tænk sig at have (næsten) alle sine bedste veninder samlet på én gang - det var virkelig en fornøjelse. Som I kan se på billederne, var der gjort vildt meget ud af det, og pigerne havde hver især sørget for kager, pynt, gaver osv. Min veninde, Fie, som også er gravid (to måneder efter mig) var værtinden, og hun havde været så sød at koordinere det hele og lægge lejlighed til. Jeg skulle ikke sørge for noget som helst andet end at dukke op, så det var noget af en overraskelse for mig, at de havde været så kreative og pyntet så fint op. Vi hyggede hele eftermiddagen med masser af mad, kaffe og babysnak. To af pigerne havde deres unger med, så det var med til at skabe en ekstra god babystemning. Jeg (eller rettere baby) fik nogle super fine gaver, som I kan se på det nederste billede, og Fie havde også kreeret en "ble-kage" til mig ud af newborn bleer, stofbleer og babyprodukter, som var pyntet fint med blåt silkebånd og strømper på toppen. Super flot!

Håber I kan fornemme stemningen ud fra de mange billeder, for det var virkelig den skønneste dag.

1000 tak for det bedste babyshower, piger <3

2 kommentarer:

  1. Nøj hvor se det hyggeligt ud, det lyder til at være nogle fantastiske skønne veninder du har. Skønt billede af 2 gravide maver. Dejlig stemning der er på billederne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Er glad for at du kan fornemme stemningen :) Det var sådan en dejlig dag!

      Slet