søndag den 23. februar 2014

SØNDAG




Henrik og jeg har startet søndagen stille og roligt. Faktisk stod vi først op kl. 9.30, hvilket er ret sent for os begge. Der var nogen, der holdt vild fest i min mave i nat, og jeg skulle op og tisse hver time indtil kl. 4, så det var tiltrængt med en afslappende morgen for mit vedkommende. Og se lige en STOR mave jeg har efterhånden - det ser jo helt vildt ud! Jeg omtaler den selv som basketbolden, og det er vist også nogenlunde den samme størrelse :)

Vejret er så skønt i Aarhus i dag! Man kommer helt i forårsstemning af det. Henrik var så sød at pudse alle vores vinduer i formiddags, så nu kan vi oven i købet kigge ud på den fine blå himmel og solen, der viser sig frem en gang i mellem. Vi har snakket om at tage en tur på havnen og gå tur senere, men først har Henrik lige en hel del studieopgaver der skal forberedes. Jeg nyder virkelig at jeg kan lave hvad jeg vil uden at skulle have dårlig samvittighed over studiet. Min barsel er helt klart et hit indtil videre :)

Hvad skal I lave i dag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar