fredag den 21. februar 2014

Vores lejlighed: kontorhjørne






Så blev det tid til endnu et boligindlæg, og denne gang vil jeg vise vores lille kontorhjørne. Vi har kontor inde i soveværelset, da det er det største rum i lejligheden. Det er primært Henrik, der bruger skrivebordet for tiden, da jeg jo har barsel. I eksamensperioderne har jeg siddet i stuen og læst, mens Henrik har siddet ved skrivebordet i soveværelset. Det har fungeret rigtig godt for os, og det har været rart, at vi ikke har skulle sidde i det samme rum, når vi har skulle koncentrere sig meget om læsningen.

Vores skrivebord og reol er fra IKEA, og begge ting fungerer super godt og er meget praktiske. Det gælder om at tænke opbevaring ind i indretningen, når man bor på få kvadratmeter, og det synes jeg egentlig vi har formået rimelig godt uden at det ser for "presset" eller rodet ud.

Jeg har planer om, at jeg på et tidspunkt skal have købt en ny skrivebordslampe og have hængt et par billeder op over skrivebordet. En hvid ledning ville helt klart også pynte i stedet for den sorte :)
Det bliver fedt den dag vi får et separat rum til kontor, for det skal da ikke være nogen hemmelighed at det støver en del, når det står i soveværelset.

Har I indrettet et kontor i lejligheden?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar