tirsdag den 4. februar 2014

Mason Pearson hårbørste




I fødselsdagsgave fik jeg bl.a. denne lækre hårbørste fra Mason Pearson. Jeg havde godt hørt om den på diverse blogs, men jeg havde aldrig tænkt over, at jeg kunne ønske mig sådan en selv. Heldigvis kom min søde svigerinde mig i forkøbet, og som frisør burde hun jo vide hvad jeg har brug for til mit hår :) Jeg har altid haft ekstremt tyndt hår, og jeg bliver derfor "nødt" til at have det klippet i pagelængde for at det ser ud af noget. Heldigvis er page jo en dejlig frisure, og jeg er for det meste rigtig glad for den, selvom det da ikke skal være nogen hemmelighed, at jeg ofte gange drømmer om langt, tykt hår.

Hårbørsten har hår i to forskellige længder, hvor de længste er meget stive. Disse masserer hovedbunden når man bruger børsten, hvorved blodcirkulationen øges og hårvæksten skulle efter sigende forbedres herved. Samtidig frigives noget af hårets naturlige olie, hvilket tilfører håret glans og mindsker en fedtet hovedbund. Jeg har kun fået brugt hårbørsten i et par dage, så en decideret anmeldelse vil jeg ikke kaste mig ud i. Jeg synes dog børsten virker enormt lækker, og jeg har da også læst mig frem til, at den anvendes af diverse hårstylister, så der må jo være noget om snakken :)

Er der nogle af jer, der har erfaringer med Mason Pearson hårbørster?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar