mandag den 17. februar 2014

Ny og blød makeup-børste



Jeg har længe været træt af min store makeup børste fra Youngblood, da den var begyndt at fælde helt enormt. Den er godt nok også 3-4 år gammel, men det var træls, at jeg altid skulle dobbelttjekke for små hår i ansigtet inden jeg gik ud af døren. Derfor var det ret tiltrængt med en ny børste til at påføre min mineralpudder, som jeg bruger til dagligt. Valget faldt på den I ser på billederne ovenfor, som er den blødeste børste jeg nogensinde har haft. Børsten er fra det mærke, der hedder Lily Lolo som forhandles hos beautyakademiet.dk. Den koster 340 kr. og kan findes lige her.

Børsten er som sagt helt enormt blød, og den fælder ikke det mindste. Jeg skal naturligvis lige vænne mig til at bruge en ny slags børste, men jeg synes allerede den virker rigtig nem og god at bruge.
Hos beautyakademiet har de forskellige mærker inden for hudpleje og mineral makeup. Hjemmesiden er nem at finde rundt i, og der ligger mange udførlige anbefalinger og guides/råd fra eksperter til hvilke produkter man bør vælge i forhold til hvilken type hud man har. Mærket Lily Lolo har også mineral makeup produkter, og jeg kunne sagtens finde på at prøve en af dem næste gang, jeg skal have ny mineralpudder (selvom jeg normalt sværger til Youngblood...)

Hvad er jeres favoritmærke indenfor makeup?

Dette indlæg er skrevet i samarbejde med beautyakademiet.dk

5 kommentarer:

  1. Den børste bruger jeg også, og den er super skøn! Af mineral pudder bruger jeg Bare Minerals, som jeg køber billigt fra England :)

    www.blueeyedflower.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er virkelig god, Henriette. Måske skulle jeg prøve dit tip næste gang. Er det en bestemt hjemmeside du bestiller fra?

      Slet
    2. Ja jeg bestiller fra www.feelunique.com. De sender fra Jersey øerne ved England, derfor de lave priser, og skulle man blive snuppet i tolden, så dækker de det :)

      Slet
    3. Ok, det må jeg vist lige tjekke ud næste gang jeg skal have fyldt op i make-up depoterne :) Tak for tippet, Henriette!

      Slet